مامانا من ۳۴, هفتم ترشح زرد رنگ دارم طبیعیه ؟؟؟

۵ پاسخ

اگر سوزش و خارش نداري طبيعيه ولي اگر داري عفونته منم دارم دكترم اينو گفت

آب زیاد بخور

منم داشتم ازمایش دادم هیچی نبود ماهای اخر گفت طبیعی.اگ سوزش خارش نداری چیزی نیست.

برودکترعزیزم

ن عفونته

سوال های مرتبط

مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه ثمین مامان فاطمه ثمین ۶ ماهگی
مامان زندگی و🤰🏻 مامان زندگی و🤰🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی