عزیزم بسیار اسم زیبایی هستش
هم کوتاه هم خوش اهنگ
در ضمن خیلیا فقط دنبال اسم جینگولن اما یادت باشه ارتعاش اسم و معنی اسم بسیار مهمه.دارا یکی از نام های خداوند و چندتا از پادشاهان ایرانی هستش اصیله معنیشم که ثروتمند میشه پس زیاد به نظرات سطحی دیگران گوش نده
ببخشیدحواسم نبوداسم بچتونه فکرکردم همینطوری پرسیدین
سلیقه ی من نیست اصلااسم قشنگی نیست
اسم قشنگیه گلم سلیقه ی خودت مهمه
سارا و دارا قشنگ نیست اما دارا قشنگه به فامیلشم میاد باکلاسی هست دارا جمشیدی عالی🥰😘
به نظر من قشنگه
نامدار باشه الهی
سلیقه ی من نیست
خب دیگه گذاشتی چرانظرمیخوای
ته دل خودتوخالی میکنی
همه سلیقه هایکی نیست
برای هر کسی اسم بچش عزیزه ودوس داره
چرا میپرسی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.