نظرتون در مورد اسم دارا

۹ پاسخ

عزیزم بسیار اسم زیبایی هستش
هم کوتاه هم خوش اهنگ
در ضمن خیلیا فقط دنبال اسم جینگولن اما یادت باشه ارتعاش اسم و معنی اسم بسیار مهمه.دارا یکی از نام های خداوند و چندتا از پادشاهان ایرانی هستش اصیله معنیشم که ثروتمند میشه پس زیاد به نظرات سطحی دیگران گوش نده

ببخشیدحواسم نبوداسم بچتونه فکرکردم همینطوری پرسیدین

سلیقه ی من نیست اصلااسم قشنگی نیست

اسم قشنگیه گلم سلیقه ی خودت مهمه

سارا و دارا قشنگ نیست اما دارا قشنگه به فامیلشم میاد باکلاسی هست دارا جمشیدی عالی🥰😘

به نظر من قشنگه

نامدار باشه الهی

سلیقه ی من نیست

خب دیگه گذاشتی چرانظرمیخوای
ته دل خودتوخالی میکنی
همه سلیقه هایکی نیست

برای هر کسی اسم بچش عزیزه و‌دوس داره
چرا میپرسی؟

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۳ سالگی
مامان نورا مامان نورا ۳ سالگی
مامان نورا مامان نورا ۳ سالگی