وای این بچه نمیخوابه دارم روانی پیشم 🫩

۶ پاسخ

من هم دارم دیوونه میشم از بی خوابی. از ساعت ۱ بیدار بود تا ۳.۳۰ الان هم دوباره بیدار شد بزور خوابوند مش

منم از دیشب ساعت ۲ بچم گریه کرد هنوز نخوابیدم چشام کبوده این بچه هم نمی‌خوابه

برمنم نخوابیده هنوز ازدیشب ی نیم ساعت درست نخوابیده همش رو پامه خودمم ک کلن بیدارم دیگه داغون شدم هرشب تاصبح بیداریم

منم همینم خواهر🥴🥴

حالابچه من برعکس خوب میخوابه ماشالله اماشیرنمخوره دارم روانی میشم

دیشب ۳تا ۶ بیدار بود یعنی روانی شدم سرم درد میکنه الان میخام دوباره بهش شیر بدم بعدش بخابم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان محمد مهدی 💕 مامان محمد مهدی 💕 ۵ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان حورا سادات مامان حورا سادات ۱۳ ماهگی