بنظرتون برم بیبی چک بگیرم دوروز به موعدمه

تصویر
۷ پاسخ

بذار چند روز بگذره
من از اینکارا زیاد کردم فقط خورده تو ذوقم

من ۴ روز به موعود بود زدم منفی شد روز موعود زدم مثبت شد یه خط کمرنگ انداخت تا روز موعود صبر کن اگه پری نشدی تست بزن

صبر كن

من الان یروزم مونده دیروز زدم منفی بود

بی بی چک بزن عب نداره حداقل ذهنت اروم تر میشه ولی منفی شد صبر کن از موعدت چند روز بگذره ناامید نشو

باید از موعدت بگذره قبلش خطا میزنه برا من اینطور بود

بی خیالی طی کن عزیزم من از موعدم گذشته نمیزنم

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری