خانما کجای سونو نوشته سفالیک یا بریچ؟؟

۵ پاسخ

توکل برخدا، انشاالله 🙏🏻ممنون که جواب دادی🌹

عکس بذار

وای خیلی میترسم🥺

قسمتی که نوع جفت ونوشته پایینش نوشته بریچ هست یاسفالیک

سلام خانما کسی بوده که بهش گفته باشن کیست توسر جنین هست ومشکلی نداشته باشه تو سونو انومالی ممنون میشم جواب بدید🙏🏻

سوال های مرتبط

مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۱۱ ماهگی
مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی