خانما ۳۷.۲تب محسوب میشه ؟

۳ پاسخ

دکتر بمن گفت ۳۷ و نیم تبه

نه ۳۷/۸به بالا تب شروع میشه تازه

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی
مامان دلسا🩷 مامان دلسا🩷 ۱۲ ماهگی
مامان گیسو🤱 مامان گیسو🤱 ۶ ماهگی
مامان نیلآی 👶🏻💗 مامان نیلآی 👶🏻💗 ۱ سالگی
مامان آریامهر مامان آریامهر ۱۷ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان محیا🩷 مامان محیا🩷 ۱ سالگی
مامان هامین 🤍❤️ مامان هامین 🤍❤️ ۱۷ ماهگی