خانما این درجه تب محسوب میشه؟

تصویر
۹ پاسخ

اره عزیزم تب ریزداره یک درجه کمترنشون میده لباس تنشوکم کن

تب سنج وچندخریدی

تب نیست که دمای بدنش بالاعه پسر من در حالت عادی دمای بدنش ۳۷ اینا میشه

ن اما نزدیک تب هس

نه تب۳۷ونیم به بالا

۳۸به بالا تبه

پشت سرش خیلی داغه آخه

دستمال گذاشتم

خیر گلم

سوال های مرتبط

مامان کیان👼🏻 مامان کیان👼🏻 ۵ ماهگی
مامان هامین 🤍❤️ مامان هامین 🤍❤️ ۱۷ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان مامان مهدیار مامان مامان مهدیار ۷ ماهگی
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی