مامانا ۳۷.۲تب حساب میشه؟؟؟

۵ پاسخ

نه تب نیست ولی حواست باشه

نه عزیزم،۳۷ونیم شروع میشه باید حواست باشه

تب سنجت چیه عزیزم

استا بدع

شروع تب 37.5

سوال های مرتبط

مامان ویهان🤍 مامان ویهان🤍 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۹ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۱۶ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوهام🥰 مامان دوقلوهام🥰 ۱ سالگی
مامان آراز جوون❤️🧿 مامان آراز جوون❤️🧿 ۱ سالگی