۴ پاسخ

۳۷ برای بچع تب حساب میشه ولی ۳۷ تب خفیف ک کم کم میره بالا . تب بچه ۳۶ خوبه

نه تب نیست.

دختر من امروز ۳۷/۵ بود... بردم دکتر گفت تب حساب نمیشه

۳۷/۵ به بالا

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان هامین 🤍❤️ مامان هامین 🤍❤️ ۱ سالگی
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی