سلام مامانها دمایی بدن پسرم ۳۶ روی ۸ آیا تب محسوب میشه

۴ پاسخ

نه نیست

ممنون تشکر عزیزان یکم سرفه می‌کرد ترسیدم

۳۷.۵ به بالا تب محسوب میشه که خب اونم درجه بندی خفیف و متوسط و شدید داره

نه ۳۸ به بالا تبه

سوال های مرتبط

مامان محیا🩷 مامان محیا🩷 ۱ سالگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان 🩵محمدجواد🩵 مامان 🩵محمدجواد🩵 ۶ ماهگی