دما روي ٣٧ و١ تب محسوب ميشه؟

۵ پاسخ

خیر ولی اگه از زیر بغل چک کردی نیم درجه باید اضافه کنی میشه ۳۷.۶

یکم بعد دوباره بگیر زیاد شد درجا با گلاب کله بدنش بشور

شاید گرمشه
لباس کمتر کن ببین چطوره

۳۷.۵شروع تب

نه زیاد
کم کم داره تب شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان نیلآی 👶🏻💗 مامان نیلآی 👶🏻💗 ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان محیا🩷 مامان محیا🩷 ۱ سالگی
مامان دلسا🩷 مامان دلسا🩷 ۱۲ ماهگی
مامان هامین 🤍❤️ مامان هامین 🤍❤️ ۱۷ ماهگی
مامان گیسو🤱 مامان گیسو🤱 ۶ ماهگی
مامان ♥ قلب مامان ❤ مامان ♥ قلب مامان ❤ ۱ سالگی
مامان عشق مامانش مامان عشق مامانش ۱۷ ماهگی
مامان مامان مهدیار مامان مامان مهدیار ۷ ماهگی