۳۶/۲تب محسوب میشه؟

۶ پاسخ

نه ۳۸ تبه

نه تنها تب نیست بلکه سردشم هست

گرم بودن بچه ماله التهابات دندونه
یکم بهش ترنجبین بده در طول روز

۳۷/۵به بالا تب حساب میشه

ساعت ۵ صبح دمای بدن پسرم ۳۷/۲بود الان شده ۳۶/۲یعنی صبح تب داشت ؟آخه پاهاش وپیشونیش و دستاش یکم داغ شده بود

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۴ ماهگی
مامان نیلآی 👶🏻💗 مامان نیلآی 👶🏻💗 ۱ سالگی
مامان ویهان🤍 مامان ویهان🤍 ۱۲ ماهگی
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۰ ماهگی
مامان گیسو🤱 مامان گیسو🤱 ۶ ماهگی
مامان کیان👼🏻 مامان کیان👼🏻 ۵ ماهگی
مامان ♥ قلب مامان ❤ مامان ♥ قلب مامان ❤ ۱ سالگی