خانما تن ماهی خوردم برا بچه بد هستش یانه

۶ پاسخ

من میخورم

نه هیچی نمیشه فقط بعدش چایی نبات بخور نفخ نکنی

اره نفخ و دلدرد میاره

من که می‌خوردم

چی میشه

تن ماهی نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار ۳ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی