۶ پاسخ

سلام عزیزم از نظر طب سنتی ماهی و تخم مرغ نباید اصلا بخوری

اره سنگین نده بهش
من یه سبزی محلی داریم که خیلی مقوی ولی سنگین دلم کشید دو روز پیش خوردم یعنی دهن بچم سرویس شد دو روز که پی پی نکرد هیچ کل سر و صورتش جوش زد تا امروز که بهش شیره گشنیز دادم شکمش کار افتاد کل جوش سرو صورتش و قرمزیش خوابید به خودم قول دادم دیگه غذای سنگین نخورم

منم خوردم خوشمزه است والانم می خورم مشکلی نداره

وای جفتش سم چطوری خوردی مسموم نمیشی

شنیدم تخم مرغوماهی مریض میکنه 😕

چجوری تخم مرغو با تن ماهی خوردی برام سوال شد ببخشید البته

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی