۲ پاسخ

ان شاءالله که به سلامتی زایمان کرده باشین اگه امکانش هست لطفا راجع به بیمارستان ۱۷ شهریور سوال های منو جواب بدین
تو ساعت ملاقات همسر و بچه ( پسرم ۴سالشه) راه می دن؟ دمپایی و خوراکی کم برای خودم ببرم؟
اتاق ها چند تخته هست؟
برای سزارین بیهوشی استفاده میشه یا بی حسی؟

تو بیمارستانای دولتی بهترین گزینس

سوال های مرتبط