خانما که هفته من هستین کمر درد هم دارین من که دارم میمیرم خیلی درد میکنه

۶ پاسخ

بله منم دارم

منم داشتم ویکس می‌مالیدم

گاهی
بیشتر زیر دلم درد میگیره
علائم دیگه ای نداری؟

طبیعیه منم اونجوری بودم

اره دراز میکشم بهتره نمیتونم وایسم ولی اونقدی ک نتونم تحمل کنم نیس

من تو هفته شما داشتم بله طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط