این ویروس جدیده که بچه ها میگیرن علایمش چیه؟؟؟

۴ پاسخ

واییی من از چهارشنبه گرفتم هنوز درگیرشم😭روزای اول شدید ترین نوع گلودرد و تب و بدن درد الانم ۴روزه صدام کاملااا گرفته طوری ک پشت گوشی نمیتونم با کسی حرف بزنم🫠

تب بالا سرفه

اسهال واستفراغ

سرفه خشک، استفراغ، حالت تهوع، اسهال

سوال های مرتبط

مامان آریسا و داداش مامان آریسا و داداش هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان 💕ela🩷ra💕 مامان 💕ela🩷ra💕 ۸ ماهگی
مامان آراد ونيهاد مامان آراد ونيهاد ۴ ماهگی