سلام مامانا نی نی من به چی میخوره جنسیتش؟ 😍

تصویر
۱۱ پاسخ

شاید دستگاه تناسلیش کوچیک بوده من دکتر سونو گفت از هفته 12 تشکیل میشه ورشد میکنه واسه خواهرم گفتن دختر ولی پسر بود

مبارکاه انگاردختره

آزمایش خون هم دادین شما یا فقط سونو

ببخشید عزیزم سنو پیش کی رفتی ؟؟

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

دختره

دختره بنظرم

چند هفته ان تی رفتی اگر. 13 رفتی شاید درست باشه بازم احتمال خطاهست احتمال نداد دکتر

خداروشکر
برا منم دعا کن‌پس فردا برم خوشحال برگردم

فک کنم دختر
دکتر نگفت؟

فک کنم پسره

سوال های مرتبط

مامان بِریتان مامان بِریتان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کسرا و کارن مامان کسرا و کارن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🌻...baby....🌻 مامان 🌻...baby....🌻 هفته سی‌ام بارداری
مامان مرصاد 💙💙🧿 مامان مرصاد 💙💙🧿 ۳ ماهگی
مامان آیسان و آیکان مامان آیسان و آیکان ۲ ماهگی
مامان نویان 💕🐣 مامان نویان 💕🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی
مامان دلانا خانم  😍 مامان دلانا خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیدا و آریا مامان آیدا و آریا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شهرزاد و نخودی مامان شهرزاد و نخودی هفته بیست‌ویکم بارداری