۳ پاسخ

من خوردم و جواب نگرفتم دکترم و کلا عوض کردم فعلا لتروزول خوردم ۱۴ هم وقت سونومع

بعدش امپول ازادسازی میخواد بچه ها؟؟؟

من

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وششم بارداری