خانما کسی شیر دوش برقی داره ؟راضیه؟

۴ پاسخ

من جویی میلک داشتم راضی بودم فقط ایرادش این بود باید با دست نگه میداشتی

من دارم خیلی راضیم جایی بخوام برم راحت برای بچم شیر میذارم

من شیردوش و وصل میکنم اول صبح ک دخترم خوابه، بلند میشم صبحونه میخورم و به کارام میرسم اونم شیرو میدوشه

من گرفتم خیلی راضیم
چون شیرم خیلی وقتا میریخت از سینه م بعد سختم بود بشینم با دست بدوشم رفتم شیر دوش برقی خریدم

سوال های مرتبط

مامان بهترین هدیه خدا مامان بهترین هدیه خدا ۱ ماهگی
مامان آی سو مامان آی سو ۹ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته هفدهم بارداری