چه شیرخشکی مزش شیرینه
ببلاک شیرینه یا نه؟

۲ پاسخ

آره خوشمزه هست

ببلاک ۳ خیلی خوشمزس بوی وانیل میده.من درست میکنم بعضی شبا که دخترم بقیشو نمیخوره میخوابه من خودم میخورم

سوال های مرتبط