۱۹ پاسخ

مامان من خواهرمو ۴کیلو بدنیا اورد

مادر شوهرم بچه اخرش ۵کیلو بود طبیعی اورد

خواهر من

من پسر دومم با وزن ۴ کیلو ۲۰۰ طبیعی دنیا اواردم

اینم نوزادم

تصویر

من4300طبیعی به دنیا اومد بدون بخیه ولی بعد زایمان خیلی اذیت میشی

من خودم چهار نیم بودم طبیعی مامانم اورده اما میگه سیاه شده بودی فکر کردیم از بین رفتی

بالای ۴کیلو دیگ سزارین میکنن

والا اینجا همه بچه هاشون کمتراز٣کیلوان

خواهر چی میخوری بچت ۴۵۰۰ شده!

من بچه اولموباوزن ۴ونیم به دنیااوردم

یا خدا اگه هم بشه دیگه اون واژن واژن نمیشه آش و لاش میشه

چهارکیلو به بالا رو عمل میکنن
چون طبیعی اگه بیاد مادر داغون میشه

فک نکنممم ادم پاره میشه😐😂

مادرشوهر من همه بچه هاش بالای ۴۵۰۰ طبیعی دنیا اورد
ولی الان دیگه کسیو با این وزن طبیعی زایمان نمیکنند

مادر بدبخت من
که کمرشو گزاشت رو حاملگیاش و اخر سر رفت دیسک کمر عمل کرد

چهارتا بچه ۴/۵۰۰،۴/۶۰۰،۴/۴۰۰
😂

واااي اصلن 4 كيلو نميارن طبيعي😥😂

🙄🙄🙄ماشالله فکر نکنم کسی باشه ۴کیلو شده ۴۵۰۰نشنیدم

با این وزن طبیعی؟؟؟؟
فکر نکنم بشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ❤️عشق مامان ❤️عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدجواد💙👶🏻 مامان محمدجواد💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری