چند سالگی بچه هاتون از شیر میگیرید

۸ پاسخ

تا زمانیکه شیرخشک بخوره
من اعتقادی ندارم به از شیر گرفتن

هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک.احتمالا شیر خودمو تا اول ماه رمضون بگیرم.ولی شیرخشکو میدم همچنان بهش تا دوسالگی

از عید شروع میکنم ،الان اشتها داره حسابی غذا میخوره شیر کم میدم ،ولی از عید ماله خودمو قطع میکنم شیر خشک هم کمتر

احتمالا ۲۰ ماهگی ولی از الان استرس اون روز رودارم😐

تا موقعی که دامادش کنم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

من میخوام تا یک سالگی از شیر خودم
و تا دوسالگی از شیر خشک بگیرمش

میگن پسر دوسال باید بخوره

ایشالا یکسالو ۸ ماه

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان ویهان و هامین🩵 مامان ویهان و هامین🩵 ۱ سالگی
مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی
مامان رضا و امین مامان رضا و امین ۱۳ ماهگی