پسرم چندین ماهه دگ بدون بالشت میخوابه
از بدو تولد چون رفلاکس داشت باید زیر سرش بالا میبود
ولی الان دیگه وول وول میخوره رو بالشت نمیخوابه
از حالا .اونم نرم که البته وول میخوره گاهی میاد رو زمین بدون بالشت .اما خوندم که تا دوسال میشه نگذاری
هنوزنذاشتم
از همون اول
از بدو تولد
از ۳ماهگی
۲ ماهگی
از۷ماهگی به بعدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.