۱۷ پاسخ

نه نمیزارم

اوایل میزاشتم الان نمیزارم‌چون نصفه شب توخواب خیلی راحت ب کمک بالشت غلت میزنه نه خودش متوجه میشه ن من
منم میترسم بزارم

آره از روز اول فرم دهی گذاشتم الانم ی بالش نرم ک ارتفاع نداره

نه اونقدر قلت میزنه

نه یه جا بند نمیشه که

شبا رو بالش نمیخابه از بس اینور اونور میشه

از همون روزی که بدنیا اومد گذاشتم البته نرمتر و کوچیک تر

یه بالشت‌ خیلی نازک.

نه نمیذارم وقتایی هم میذارم سرش رو از رو بالش برمیداره

اره اما خيلي بد میخوابه جیگرم خون کرده رو شکم میخوابه زیاد گریه میکنه سریع از رختخوابش میاد سمت منوهمسرم شبا نمیزاره بخوابیم

من اوایل میزاشتم ولی الان ننیزارم

بله.

نه از نوزادی نذاشتم

نه عادت کرده دیگه بالشت باشه بیدار میشه سریع

از نوزادی میگذارم اره

آره...

از بچگی میزاشتم

سوال های مرتبط