۳ پاسخ

منم بیرون زدگی هست چیکار باید کرد😪

من با اینکه سزارینم گرفتم
فقط سعی کن یبوست نشی

مننننن نمی‌دونم چیکار کنمم

سوال های مرتبط

مامان کیان کوچولو🫶🧿 مامان کیان کوچولو🫶🧿 ۱ ماهگی