کاش راهکار داشت من صبحا میگیرتم تا ساعت خود پنج و شیش غروب چه کنم فکرای بد میاد تو ذهنم خدایا
بهتره مراجعه کنید روانپزشک و دارو بگیرید.
افسردگی بعد از زایمان شوخی نیست و باید جدی گرفته بشه.
عزیزم واقعا دوره خیلی سختیه من برای هرچیزی سریع گریم میگرفت تمام ذوق و شوق کور شده بود با روانشناس که صحبت کردم گفت طبیعیه
معمولا تا ۴۰ روز بعد زایمان خوب میشه البته باید اطرافیانت هم کمکت کنن درکت کنن ولی اگر خیلی شدید هست حتما با مشاور یا روانشناس خوبی صحبت کنید که موندگار نشه
به خودتون هم سخت نگیرین بعد از زایمان بدن خسته هست و به دلیل تغییر شدیدی که اتفاق افتاده روح هم درگیر میشه
ان شاءالله که زودتر خوب شه هرکی که دچارش شده
من همش پسربزرگموکتک میزنم حرصموسرش خالی میکنم ب خودکشی فک میکنم دنیابرام زندون شده
حتما از بقیه کمک بگیر
بخواب
با شوهرت دوتایی بیرون اینا برین
خیلی کمک میکنه
من حس میکنم دیگه زندگیم هیچوقت ب حالت قبلی برنمیگرده
یه حسی ک فکر میکنم ادم بدبخت و بیچاره ای شدم و ب زندگی بقیه حسرت میخورم
ولی روزایی ک خوب میخوابم و بیرون اینا میرم حالم خیلی بهتره
من دیروز آنقدر حالم بد شد تمام ظرفامو شکستم و جارو برقی زدم زمین یهو کنترلم از دست دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.