خانوما شکمم اومده پایین چیکار کنم ؟اشکال نداره

۳ پاسخ

برا منم از سی و شش اومد پایین عزیزم

عزیزم نیشابوری هستی ؟
دکترت کیه ؟
کدوم دکتر بهتره به نطرت ؟

نه گلم ایراد نداره

سوال های مرتبط

مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان ائل آی🩷 مامان ائل آی🩷 ۴ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 ۳ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۲ ماهگی
مامان ائل آی🩷 مامان ائل آی🩷 ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی