سلام
خانما چای کرک مشکل داره خوردنش؟ کسی چیزی میدونه

۵ پاسخ

دوستان پرسیدم از ماما گفت اشکال نداره روزی تا دو فنجون هم ایراد نداره بیشترش ضرر داره

آره چون زعفران هیل و دارچین داره نباید خورد

ن چ مشکلی من میخورم

عزیزم درخواستمو قبول می‌کنی ☺️🫶

میگن چون گرمیه بهتره خورده نشه

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی🤰🏻 مامان نی نی🤰🏻 هفته چهاردهم بارداری
مامان ☀️⭐MEHRAD،⭐☀️ مامان ☀️⭐MEHRAD،⭐☀️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی