آب هویج مشکل داره خوردنش؟

۱۸ پاسخ

زنگ زدم عموی مامانم دکتر عمومیه گفت ن هویج مشکل نداره اونقدری ویتامین a نداره روزی یک لیوان بخوری هم مشکلی پیش نمیاد گفتم بگم بدونین واس اونایی ک گفتن سقط آوره

هیچ مشکلی ندارع قرار نیست ک بشینی ۲۰ لیتر اب هویج بخوری معلومع هرچیزی زیادیش خوب نیست
دکتر ب من گفت حتما اب هویج و خودشو بخورم

بابا هفته ایی یه لیوان مشکلی نداره
دکتر من بعش گفتم نمیخوام زیاد چاق شم گفت قبل هر وعده غذاییت یه دونه هویج بخور

سه ماه اول خوب نیست عزیزم

وای خدا ادم حرص میخوره کامنت بعضیارو میخونه
یعنی چی سقط میکنه ؟ یعنی چی ضرر دارع؟ این حرفا چیه میزنن از تک تکشون بپرسی عمرن اگ دکتر بهشون گفتع باشه ضرره همشون از خودشون درمیارن

درحد ی استکان بخور اگر هوس کردی ولی در کل خوب نیست

واسه هوس یکم بخور ولی زیاده روی نخور و روزانه نخور

بله ضرر داره

من چندبار خوردم

یه لیوان میتونی بخور

بهداشت گفت هویج بخور پس چرا 😑😑

من۳ لیوان خوردم چیزیم نشد ولی میگن خطرناکه😁

واقعا من دوتا لیوان امروز خوردم دیروزم خوردم

بلههه لطفا نخورید ویتامین a خیلی بالایی داره

ویتامین A بالایی داره باعث سقط جنین میشه

بله سقط آوره

آره ممنوعه

اره میگن سقط کنندس

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان محمد مامان مامان محمد هفته یازدهم بارداری
مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی
مامان ☀️⭐MEHRAD،⭐☀️ مامان ☀️⭐MEHRAD،⭐☀️ هفته سی‌ام بارداری
مامان رادین❤ مامان رادین❤ ۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری