آب هویج چقدر مجازه خوردنش ؟ یک استکان ؟

۳ پاسخ

نه عزیزم .اب هویج بخاطرویتامین Aزیاد برا بچه خطر داره ونباید مصرف بشه . اگه میخوای بخوری یدونه هویج توی روز میتونی ولی نه اب هویج

هیچی نخور

بنظرم اجازه بدید سه ماهتون تموم بشه بعد مصرف کنید، سه ماه اول تا بچه جاش رو محکم میکنه از مصرف مواد غذایی پر خطر بپرهیزید .

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ ماهگی
مامان 𝑀𝒜𝐻 مامان 𝑀𝒜𝐻 ۶ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نفسی مامان نفسی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قُوَتِ قَلب مامان قُوَتِ قَلب هفته بیست‌ونهم بارداری