نه عزیزم .اب هویج بخاطرویتامین Aزیاد برا بچه خطر داره ونباید مصرف بشه . اگه میخوای بخوری یدونه هویج توی روز میتونی ولی نه اب هویج
هیچی نخور
بنظرم اجازه بدید سه ماهتون تموم بشه بعد مصرف کنید، سه ماه اول تا بچه جاش رو محکم میکنه از مصرف مواد غذایی پر خطر بپرهیزید .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.