خانوما هویج توی ماه من خوردنش ضرر داره؟

۴ پاسخ

آب هویج خوب نیست، هویج مقدار کم مشکلی نداره

میگن نباید خورد اگ هوس کردی یکم بخور زیادیش ن

آب هویج خوب نیس خوده هویج که طوری نی مثلا تو هویج پلو یا سوپ

نخوری بهترل

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان .....‌ مامان .....‌ هفته بیستم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🦁☀️👑 مامان 🦁☀️👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری