من یک بار خوردم افتادم رو لکه بینی
نمیدونم چون گرم این جوری شدم یا کلا ربطی به میگو نداشته
زیاد نخور در حد دلکشی
من از دکترم پرسیدم گفت میتونی تو ماه دوبار بخوری ، زیاد استفاده نکن
طبع گرمی داره فکر کنم بخور ولی کم
نه میتونی بخوری روزی ۳الی۴تامیشه
زیاد نخوری نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.