۵ پاسخ

کلا دیابت درد خیلی بدی هست نصف غذا ها ضرر داره

برنج نان بربری نوشابه دلستر انواع شکلات شیرینی بیسکوییت ها میوه هندوانه خربزه گلابی و هر میوه ک شیرین هست انبه هلو طالبی و غیره

میوه گیرین فوت خیلی خوبه همسایمون دیابت داره

منم الان هفته 10 هستم ولی دیابت دارم واقعا تو اذیتم انسولین میزنم ولی بازم هنوز کنترل نشده

همه چیز قندداره
فقط حلبه خیلی خوبه بجوشونی صبح نیم استکان بخوری

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرادم🥹🫀 مامان هیرادم🥹🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قندعسل🍭 مامان قندعسل🍭 هفته یازدهم بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان مهیا و هلیا♡ مامان مهیا و هلیا♡ ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه👼🏻 مامان جوجه👼🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری