باقالی خوردنش ب چ انداره مجازه؟

۵ پاسخ

چون حساسیت زاعه برا جنین خطر داره

میگن کلا خوردنش واسه جنین خوب نیست

منم شنیدم خوب نیس

کم خونی میاره

بنظرم نخوری بهتره
من ک کلا فاویسم دارم ✋

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نفسی مامان نفسی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی