۳ پاسخ

بخدا الان انقد همه دکتر شدن ک هرچی میخای بخوری میگن نخوریا بده.انگار حامله میشی دیگه باید کوفت بخوری هیچی نخوری.قدیم این چرت و پرتا کجا بود.همه همه چیز میخوردن هیچی ام نمیشد.انقدم دوا دکتر نبود

هیچ چیزی ب اندازش ضرر که نداره هیچ فایده هم داره ، هرچی میگن ضرر داره استفاده زیاد از حدشه

مامانم میگ قدیما همه چی میخوردیم تازه به زن باردار جیگر میدادن الان میگن ممنوعه .. والا بخدا جدیدا فقط استرس میدن .. هیچی نمیشه بابا

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۹ ماهگی
مامان رادین❤ مامان رادین❤ ۵ ماهگی
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهفتم بارداری