جواب آزمایش بگید لطفا

تصویر
۴ پاسخ

قندت نرماله بقیه چیزا هم خوبه
فقط تیروئید یکم بالاس که رنج نرمال ازمایشگاه زده از ۰.۳۲ تا ۵.۴ باشه نرماله.

تروییدت بالا هست قرص میخوری باید زیر2باشه

همچی خوبه سابقه تیرویید نداری ؟

خداروشکر خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان آیلین😍آراد مامان آیلین😍آراد ۱۱ ماهگی
مامان هاکــان💙🫧 مامان هاکــان💙🫧 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۴ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ❤سلین و سوفیا❤ مامان ❤سلین و سوفیا❤ ۵ ماهگی