سلام خانوما پماد سوختگی چی خوبه واسه بچم

۳ پاسخ

من هیدرودرم میزنم راضیم سودوکرمم خوبه ولی نه استفاده روزانه خیلی سوخته باشه یبار بزنی

سودو کرم خیلی خوبه ولی استفاده پشت سرهم بده باعث حساسیت وتیرگی پوست بچه میشه باید مواقعی ک خیلی سوخته استفاده کنی تازمانی ک خوب شد

خیلی تعریف سودو کرم رو شنیدم

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۳ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان نیلا


🦋 مامان نیلا 🦋 ۱۱ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۳ ماهگی