پماد سوختگی چی خوبه؟

۷ پاسخ

کالاندولا و سودوکرم شنیدم

سودوکرم میگن خیلی خوبه آب رو آتیشه حالا نمیدونم دیگه

ماما بی بی یه پماد داره رنگش یاسیه یعنی اب رو اتیشه حرف نداره
روغن جامد هم خیلی خوبه

کالاندولا

آردن هم شنیدم خوبه اما واسه بچه من کالاندولا بهتر بود

من همه رو امتحان کردم. پودر بچه خیلی خوبه و سودوکرم.

کالاندولا

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۳ ماهگی
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه حسنا،حسن مامان فاطمه حسنا،حسن ۸ ماهگی