کالاندولا عالیه
منم کالاندولا میزنم
اردن ابی عالیه
کالاندولا خیلی خوبه
به نظر من یه پودر ام بگیر شبا قبل خواب بزن بهش چون هوا گرمه عرق میکنن اون پودره نمیزاره عرقه باعث سوختگی بشه، حالا باز هرجور خودت صلاح میدونی
من کالاندولا گرفتم عالی بود
کالاندولا
من پاپانو میزنم خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.