بچه ها پماد سوختگی چی بگیرم خوبه؟؟؟؟

۷ پاسخ

کالاندولا عالیه

منم کالاندولا میزنم

اردن ابی عالیه

کالاندولا خیلی خوبه
به نظر من یه پودر ام بگیر شبا قبل خواب بزن بهش چون هوا گرمه عرق میکنن اون پودره نمیزاره عرقه باعث سوختگی بشه، حالا باز هرجور خودت صلاح میدونی

من کالاندولا‌ گرفتم عالی بود

کالاندولا

من پاپانو میزنم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان طهورا مامان طهورا ۱ ماهگی
مامان فاطمه حسنا،حسن مامان فاطمه حسنا،حسن ۷ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۳ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۳ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی