پماد سوختگی چی بگیرم؟؟

۶ پاسخ

زینک‌ا اکساید عالیه

کلوبتازول

من از اول دارم آردن استفاده میکنم اونی که آبیه واقعا عالی بوده
حتی خودمم بخاطر نوار بهداشتی سوختم یکم زدم درجا خوب شد😅

من همه چی زدم اصلا جواب نبود سودوکرم خریدم عالیه

کالاندولا

کالاندولا و زینک

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه حسنا،حسن مامان فاطمه حسنا،حسن ۷ ماهگی