۵ پاسخ

من بچم هروقت گشنش باشه بهش غذا بدم میخوره ولی شیر و به سختی میخوره در طول روز

من وقتایی ک نمیخوره حرص میخورم عزیزم غصه میخورم 😐😐شوهرمم فحش میده بهم میگ گشنش بشه میخوره

شاید بدنش بیشتر به شیر نیاز داره که تمایلش به اون بیشتره . منم میذارم هرچقدر میخواد شیر بخوره

خب اول صب نباید شیرمیدادی دیگ
بیدارمیشه یه صبونه بده بعدش هم ناهار بعد ک میخاد بخابه بعد ناهار شیر ب همین ترتیب شام و شیر
میان وعده هم یه تیکه سیب یا هر میوه دیگ ای بهش بده ک بتونه غذا بخوره

عزیزم خب شما کاچی دادی اون خیلی سیر نگه میداره شاید برای اونه نمیخوره

سوال های مرتبط