مامانا تهرانی ..بیمارستان یاس خوبه؟؟

۲ پاسخ

افتضاحه

من خودم که اطلاعی ندارم توی گروه بارداریمون یه تهرانی هس اون میگه یاس زایمان کرده بازم میره همونجا راضی بوده بازم من اطلاعی ندارم چیزی که ازش شنیدم😂

سوال های مرتبط