۳ پاسخ

نه دیگه رو اون قبلی نریز جدا بزار داخل یخچال وقتی هم دما شدن قاطی کن عزیزم

عیبی نداره

فکرنکنم اشکالی داشته باشه تو یخچال تازه میمونه

سوال های مرتبط