۴ پاسخ

وای نگو منم همینم اصن نمیتونم صاف شم انگار جر میخوره😪

عزیزم منم همین حسو از صبح دارم
درحدی که استرس گرفتم و نگران شدم
اما وقتی پرسیدم گفتن طبیعیه
اگر لکه بینی یا درد شدید داشتی به پزشکت مراجعه کن
ایشالله که خیره برای هردوتامون❤️❤️

داره جا باز میکنه

دوقلو بازداری بسلامتی. رحمت داره جا باز میکنه بزرگتر بشه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد