خانما نمیشه موز و انار خورد؟

۶ پاسخ

نه خطرناک خیلی😂
چراباید بدباشه توخودت بذت میاد موز و انار؟
اون طفلکم بچست دیگه ازتو شیر میخوه هرچی میخوری

والا منم شنیدم میگن زایمان طبیعی سخت میکنه

چرا نشه مگه بعد زایمان بده؟🤔

اتفاقا عالیه

چرا نمیشه میوه ب این خوبی موز کلی خاصیت داره فیبر و پتاسیم و..
فقط روزی نصفی بخور چون کمی سنگینه
انارم که عالیه برای کم خونی برای مرضی عالیه چون آنتی اکسیدان داره
اگه دانه ش اذیتت کرد آبشو بخور

چرا نشهههه

سوال های مرتبط

مامان تربچه خانوم مامان تربچه خانوم ۸ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان دلبند مامان دلبند ۹ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان لیان🩷🎀🐣 مامان لیان🩷🎀🐣 ۶ ماهگی