یع سوال ؟؟جنین توشکم بمیره علائمش چیه

۸ پاسخ

لک بینی و خونریزی

خوتریزی دابم درد زیاد دفع لخته

من تو هفته ۱۱ این اتفاق برام افتاد بدون هیچ دلیلی یه دلپیچه خیلی ساده و لکه بینی خیلی کم قهوه ای

بدون علایم اگ بمیره
اگ سقط شه خونریزی
البته دور از جون

عزیزم اون درد طبیعی منم داشتم اصلا ب این چیزا فک‌نکن ایشالله بارداری راحتی داشته باشی صحیح و سالم بغل بگیری
سونو تشکیل قلب رفتی؟

خونریزی
به این‌چیزا فکر نکن مثبت فکر کن

خون ریزی و لکه بینی

فک کنم اولیش خون ریزی

سوال های مرتبط

مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته پانزدهم بارداری