۹ پاسخ

شما که خوبی هنوز وقت داری
من چی بگم 😭😂

خواهر ما هنوز نزایییییییییدیم 😖
من اصلا دوس نداشتم به ۳۹ ۴۰ برسم . اما خمچنان هم دارم میرم جلو 🤣💪

عجله نکن عزیزم اینورم خبری نیست جز بیخوابی و درد😂

حرف تو ک‌مادرشی گوش نمیده
ب حرف ماگوش میده اخه

😂😂😂😂😂

انشالله به سلامتی میاد بیرون😍

حالا زوده عزیزم

🤣🤣🤣🤣

۳۷ و چند روزی

سوال های مرتبط

مامان میجان مامان میجان ۱۰ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان نيكان مامان نيكان روزهای ابتدایی تولد
مامان مبین مامان مبین ۸ ماهگی