همه زاییدن جز من😆😂

۱۶ پاسخ

منم نزائیدم

من هم ماندام

ومن.

ومن😬

منم ذوق داشتن ولی خیلی بد بود

و منننن

و من🥲

و من🫠خودمم تاریخ انداختم عقب تر دیگه زورم میاد باز برم نامه جدید بده

و منننن

منم نمیزاییدم رفتم ۴۰ رفتم بستری شدم با امپول و پاره کردن کیسه آب زاییدم

منم هستم

و من که همچنان درد دارم و بچه نمیاد

و من😂🙋🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

منم ذوق داشتم ولی خیلی بد بود🥲

تو هم میزایی آخرش
این راهیه که واسه هممون پایانش زایمانه

سلام علیکم 😂😂🫡

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان میجان مامان میجان ۱۰ ماهگی
مامان نيكان مامان نيكان روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان مهرسانا💕 مهوا مامان مهرسانا💕 مهوا ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان 🎀جوجه هام🎀 مامان 🎀جوجه هام🎀 ۱ ماهگی