خانما صدک ده پایین‌تر یعنی چی

۵ پاسخ

ینی رشدش کمه

کمتر از ۱۰
یعنی نسبت به سنش وزنش کمتره

سونوی داپلر نداده بودی ؟‌ خونرسانی به جنین احتمالا کمه
وزن خوب نگرفت. تغذیه ت درست کن چیزای مقوی بخور.

ممکنه مشکوک به iugr باشه
یعنی بچه خوب وزن نگرفته باشه
یا تغذیه مادر خوب نبوده
یا خونرسانی به جنین ضعیفه
اگه مشکل خونرسانی داره باید مایعات زیاد بخوری ، استراحت داشته باشی ، انار و هر چیزی که خون رو رقیق کنه بخوری خوب میشه
منم ۳ هفته ای صدکش پایین بود بعد خداروشکر خوب شد

احتمالا بچه iugr هستش ... اگه کمتر از ده درصد باشه

سوال های مرتبط

مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۷ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان حیدر مامان حیدر ۳ ماهگی
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۴ ماهگی
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی